Soittavat ja laulavat maanikot

Kaikki musiikkiin liittyvä yleinen keskustelu

Soittavat ja laulavat maanikot

ViestiKirjoittaja Nulli » Tiistai, 30 Marraskuu 2010, 13:22

Tuli mieleen tuosta viime keväänä julkaistusta ja jo nyt kuoliaaksi vaietusta 'Lukko voittoon' -kappaleesta, että eipä olisi vaikea tehdä itse parempi. Itse puuhastelen amatöörinä sähkökitaran kanssa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni muu maanikko harrastaa musiikkia jossain muodossa, muutenkin kuin kuuntelemalla? Lyriikoita, karaokea, laulua, eri instrumentteja?
Arvausguru, Veikkaus-Elvis ja Meister 2012 + 2013
Nulli
Assistant Coach
Assistant Coach

Re: Soittavat ja laulavat maanikot

ViestiKirjoittaja Trekolmestar » Tiistai, 30 Marraskuu 2010, 13:34

Nulli kirjoitti:Tuli mieleen tuosta viime keväänä julkaistusta ja jo nyt kuoliaaksi vaietusta 'Lukko voittoon' -kappaleesta, että eipä olisi vaikea tehdä itse parempi. Itse puuhastelen amatöörinä sähkökitaran kanssa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni muu maanikko harrastaa musiikkia jossain muodossa, muutenkin kuin kuuntelemalla? Lyriikoita, karaokea, laulua, eri instrumentteja?

Hä hä hä... mulla oli silloin aikanaan koulussa todistuksessa laulusta se armo-kuutonen. Huonompaa ei kai kenellekään annettu, vaikka olisi raakkunut varisten lailla. Sävelkorvaa ei ole eikä rytmitajuakaan. Kuten foorumilta voi päätellä, ainoa "musikaalinen" harrastukseni on suunsoitto. Mitä sitten tulee kara-Åkeen, niin sellaista määrää alkoholia maailmassa ei olekaan, että minut saisi estradille.
"No höh, kysy sitä tiäksää kato. Iha hölmöläise hommaa taas."
Trekolmestar
Chairman of the Board
Chairman of the Board

ViestiKirjoittaja RJM » Tiistai, 30 Marraskuu 2010, 17:07

Nuorempana tuli soiteltua kitaraa, bassoa ja rumpuja. Oli meillä kakaroilla oma bandikin ja esiinnyttiinkin eri paikoissa.
Teinius kun loppui niin loppui soittokin.
Loppuis jo tämä tuskien taival mutta Lukko fanin elämäähän tämä on......
RJM
Assistant Captain
Assistant Captain

ViestiKirjoittaja Emeritus » Tiistai, 30 Marraskuu 2010, 17:41

Trekolmestar kirjoitti:Hä hä hä... mulla oli silloin aikanaan koulussa todistuksessa laulusta se armo-kuutonen. Huonompaa ei kai kenellekään annettu, vaikka olisi raakkunut varisten lailla. Sävelkorvaa ei ole eikä rytmitajuakaan. Kuten foorumilta voi päätellä, ainoa "musikaalinen" harrastukseni on suunsoitto. Mitä sitten tulee kara-Åkeen, niin sellaista määrää alkoholia maailmassa ei olekaan, että minut saisi estradille.

Täältä ilmoittautuu edellisen kaksoiskappale :UP5
Emeritus
Director of Scouting
Director of Scouting

ViestiKirjoittaja Leonardo » Tiistai, 30 Marraskuu 2010, 17:54

Kirkkokuoroissa tulee veisailtua harva se ilta, lähinnä sopraanona. Karaokeissa sitten perussettiä tyyliin, lentäjän poika, haavemaa, no nyt unohtui se biisi jota kuitenkin aina tykittelen, se jossa Jope Ruonansuu keittelee kaurapuuroa ja pontikkaa.. :lol:
No leikki leikkinä, musisointi ei ole tähän äijään osunut noin niinkuin taidollisesti ainakaan. Lauluäänikin on luokkaa sellainen, että jos tapetteja tarvii vaihtaa niin kutsu Leksa paikalle ja tilaa biisi niin ei tarvitse repiä niitä seinästä, viimeistään kertosäkeen kohdalla tapetit ovat rullautuneet nätisti kerälle.. :IRV
Leonardo
Chairman of the Board
Chairman of the Board

ViestiKirjoittaja Cannedheat » Perjantai, 03 Joulukuu 2010, 17:08

Kavereistani melkein jokainen on jonkinasteinen muusikko. Itse en soita (no jotain kolmen soinnun räpytyksiä), mutta laulamaan olen "joutunut" joskus.
Noita lyriikoita on sitten tullut jonkin verran tehtyä kavereille.

PS. Ei tuosta kyseisestä biisistä kyllä juurikaan "huonompaa" saisi aikaiseksi :wink:
Ördög!
Cannedheat
Managing Director
Managing Director

ViestiKirjoittaja Rollins » Lauantai, 18 Joulukuu 2010, 06:31

En tiiä voiko muusikoks sannoo, mutta vaimon rokkibändissä väläkyttelen kirkkaita valoja ja laitan savua ihmisten silimiin niin että tuntuu tana!!! :YEZ
Arvausguru, Veikkaus-Elvis ja Meister 2015
Rollins
Captain
Captain

Paluu Musiikkikeskustelu