Kirjoittaja Suntio » Maanantai, 20 Lokakuu 2008, 22:07
Kyllä mä luulen, että Hantta oli ihan tosissaan. Ainakin siinä mielessä, että todennäköisesti ei tiennyt Uusikartanon jalan kunnosta heti pelin jälkeen ja vaikka olisi tiennytkin, niin ehkäpä ei halunnut kommentoida asiaa ja vaihtoi puheenaiheen mieluummin tappeluun.
Ihan hienoa että Lukonkin pelissä välillä tapahtuu. Itse en ollut tällöin paikalla, luonnollisestikaan. Arvon herrat tiputtivat hanskansa spontaanisti ja kaikki paskajutut showmyllyistä voi tässä kohdin unohtaa. Kovaotteisena pelaajana tunnettu Halonen löi aloituksessa mailan katki Viinasen polvareihin, joten eiköhän siinä ollut jo tarpeeksi syytä vastata hommaan. LS:n videolla sitä huitaisua ei näytetty, mutta se näkyi että Halonen homman aloitti myös iskujen antamisen osalta. Myös edellinen tunteita nostattanut maalineduskahakka on videolla sekä lopussa näytetään mailankappaleet. Viinanen kunniallisesti vastasi kutsuun, mutta löytyi jään pinnasta aika nopeasti. Molemmat herrat ovat tunnettuja voimapelaajia, mutta kyllähän Halonen näistä etukäteen on korkeammalla tappelija-rankingissa. Niin ja nyt myös jälkikäteen. Haloselle selkeä TKO-voitto tästä kahakasta.
"Dumari on iso ja väkivaltanen, enemmän koneen kuin ihmisen kaltainen. Sillon robottikädet, sil on moottoripää, sil on sähköpumppu joka jyskyttää!"