Jääkiekosta elantonsa saavien verotietoja

Keskustelua jääkiekkoaiheista, jotka eivät suoranaisesti liity mihinkään sarjaan.

Jääkiekosta elantonsa saavien verotietoja

ViestiKirjoittaja Olkku » Maanantai, 02 Marraskuu 2009, 21:54

Nyt kun kauhiasti taas kateellisena kytätään, paljonko kukakin on tienannut, niin laitetaampa tänne jääkiekosta tienaavien tulotietoja. Vähän noita kiekkoihmisiä on kuntiensa "top ten" listalla, mutta joitakin sieltä löytyy. Esimerkiksi valmentaja Rauli Urama löytyy Pyhärannan listalta, juurikin sijalta kymmenen. Pikkusen yli 108 tuhatta oli Ralen verotettavat ansiot, vuodelta 2008. http://yle.fi/verot/2008/, voi käydä urkkimassa kunnittain, ökyrikkaita, mutta keskitytään tässä ketjussa kiekkoihmisiin.

Saarelan Pahillakin oli 195 tuhatta ja risat, mutta ei mahtunut Laitilan "kymppikärkeen".
27.11 1997 - 09.07 2013 Remu
Olkku
Managing Director
Managing Director

Re: Jääkiekosta elantonsa saavien verotietoja

ViestiKirjoittaja vuorio » Keskiviikko, 05 Syyskuu 2012, 21:18

Pistetään nyt tänne (saa siirtää) kun en sopivampaa löytänyt.

Lankin takaa kertoo Veikkaaja lehden, pelaajien palkkojen arvailun tuloksen.

Vehanen tienaisi veikkaajan mukaan 240 000€, joka on kymmenenneksi eniten koko liigassa. Eikä muuten ole kovapalkkaisin veskari, Kärppien Backlund tienaa arvailujen mukaan enemmän.
En muista koska, jos koskaan on ässä pelaaja ollut kärkikympissä? No Dixon kuittaa 300 000€ joka oikeuttaa kakkossijaan.
Veikkaajan mukaan kallein pelaaja löytyy etelänaapurista ja selässä lukee LOCKE 330 000€ :HNDSHK :SOP

Pakkien omalla listalla Caldwell on viidenneksi kallein.

Nämä siis Veikkaajan omia? arvioita.
Menin naimisiin juntin kanssa jostain porista!Kun pääsin Poriin, mä pyörryin. Sain semmosen shokin, että mä halusin heti Neuvostoliittoon.Mä en voi sietää Poria.
vuorio
2nd liner
2nd liner

Paluu Yleinen jääkiekkokeskustelu